والیبال نوجوانان آسیا| غلامی: در صورت صعود به نیمه‌نهایی کار سختی خواهیم داشت!

10:29 - 07 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۲۵۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
والیبال نوجوانان آسیا| غلامی: در صورت صعود به نیمه‌نهایی کار سختی خواهیم داشت!
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: نمی‌توان مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌بینی کرد، اما رقبای سنتی این رده چین، کره، ژاپن و هند هستند و پاکستان هم امسال با تیمی بهتر از سال‌های گذشته در مسابقات شرکت کرده است. باید پله به پله و بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

خبرگزاری میزان - عادل غلامی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: امروز با تیم لبنان مسابقه خواهیم داد و اولین دیدار ایران در مسابقات قهرمانی آسیا است. پس از آن به مصاف فیلیپین و در ادامه به مصاف چین خواهیم رفت و مرحله مقدماتی پس از انجام سه دیدار به پایان خواهد رسید.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال پسران ایران اضافه کرد: در مدت زمان حضور در مسابقات مرحله مقدماتی، تمرینات توپی و وزنه خواهیم داشت. دو تیم از هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و در نهایت دو تیم از منتخبین گروه A و C (گروهی که ایران در آن قرار دارد) و دو تیم از منتخبین گروه B و D به نیمه نهایی راه خواهند یافت.

غلامی در خصوص پیش‌بینی مسابقات عنوان کرد: نمی‌توان این مسابقات را پیش‌بینی کرد، اما رقبای سنتی این رده چین، کره، ژاپن و هند هستند و پاکستان هم امسال با تیمی بهتر از سال‌های گذشته در مسابقات شرکت کرده است. باید پله به پله و بازی به بازی جلو رویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروهمان در مرحله مقدماتی سخت نیست و در مرحله دوم هم خیلی در گروه سختی قرار نمی‌گیریم. اما با توجه به حضور کره و ژاپن در دیگر گروه مرحله دوم مسلما در نیمه نهایی در صورت صعود با حریفان سختی رو به رو خواهیم شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *